Hűsítő olvasmányok 25-30% kedvezménnyel! RÉSZLETEK

pergamon.hu
Kategóriák
pergamon.hu
  • Kategóriák
    • Szépirodalom
    • Szórakoztató irodalom
    • Gyermek és ifjúsági
    • Pszichológia
    • Ismeretterjesztő
    • Egészség, életmód
    • Kedvencek
    • Idegennyelvű
    • Hűsítő olvasmányok forró nyári napokra!
    • Akciós polc
  • Akciós polc
  • Rólunk
  • PergaPont
  • PergaMagazin
  • Újdonságok
  • Szállítás és fizetés
  1. Marketing
  1. Ismeretterjesztő
  2. Marketing

A marketinghatékonyság mérése

A marketinghatékonyság mérése
Nincs raktáron
Borító ár: 6 200 Ft 
Online ár: 5 269 Ft
Megtakarítás 931 Ft
„A marketing és az értékesítés egymástól elválasztatlan, viszont a teljesítményük mérésének időhorizontja markánsan elkülönül egymástól. ...


Szerző:
Putzer Petra, Józsa László
Kötés:
kartonált
Kiadó:
Akadémiai Kiadó Zrt.
Oldalszám:
256
Nincs raktáron
A vásárlás után járó Pergapontok: 53 Ft
Csomagajánlatok
  • Részletek
  • Adatok
  • Vélemények
Részletek

A marketinghatékonyság mérése

„A marketing és az értékesítés egymástól elválasztatlan, viszont a teljesítményük mérésének időhorizontja markánsan elkülönül egymástól. Amíg az értékesítés eredményei azonnal láthatóak árbevétel formájában, addig a marketing-erőfeszítések eredményeit gyakran csak hónapok, akár évek múlva lehet lemérni - tradicionálisan pénzügyi mutatókkal. Üzleti tervek kialakításánál viszont elengedhetetlen, hogy a megfelelő információk, adatok alapján hozzunk stratégiai döntéseket, ehhez viszont szükségesek a múltbeli tapasztalatok marketingszempontból történő számszerűsítése. Ezzel az aktuális problémakörrel foglalkozik a könyv, amelyet minden gyakorló és készülő közgazdásznak jó szívvel tudok ajánlani.”

Hoffmann Tamás ügyvezető igazgató, Lafarge Cement Magyarország Kft.

„Mind az elmélet, mind a gyakorlat oldaláról újra meg újra felmerül a kérdés: mérhető-e a marketingteljesítmény, és ha igen, hogyan? Bár a marketinggel foglalkozók jelentős része szeretné mérhetetlenné tenni például a reklám vagy az értékesítésösztönzés sikerességét, szerencsére egyre többen vannak, akik szerint a marketingteljesítmény és -eredményesség - bizonyos korlátok mellett - meghatározható. Ezért tetszett nekem, a pénzügyekkel és kontrollinggal foglalkozó egyetemi kutató-oktatónak a szerzőpáros könyve, amely a lehetséges módszerek széles tárháza. Az elméleti felvezetés és a gyakorlati példák sora lehetővé teszi a marketingkontrolling gondolatának megértését és gyakorlati alkalmazását. Jól hasznosítható szakkönyv az egyetemi oktatás és a mindennapi gyakorlat számára egyaránt.”

Dr. habil Tatay Tibor egyetemi docens, Széchenyi István Egyetem

Adatok
ISBN:
9789634548270
Nyelv:
magyar
EAN:
9789634548270
Megjelenés:
2022.12.13.
Szerző:
Putzer Petra, Józsa László
Kiadó:
Akadémiai Kiadó Zrt.
Vélemények
Legyen Ön az első, aki véleményt ír!
Véleményt írok!
Könyvek ebben a témakörben
Vásárlói fiók
  • Belépés
  • Regisztráció
  • Profilom
  • Kosár
  • Kedvenceim
Információk
  • Általános szerződési feltételek
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Fizetés
  • Szállítás
  • Elérhetőségek
Pergamon.hu
  • 6320 Solt, Csárda utca 12.
  • webaruhaz@pergamon.hu
  • facebook

  • instagram

  • pinterest

Szereted a könyveket?

Szeretnél naprakész lenni a legújabb megjelenésekről és a legkedvezőbb ajánlatokról? Iratkozz fel a Pergamon.hu hírlevelére!

Feliratkozás
Pepita Super Seller Pepita.hu marketplace partner
Árukereső.hu Árukereső.hu
olcsobbat.hu
A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013. Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el.
simplepay_hu_v2
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz
  • Szépirodalom
  • Szórakoztató irodalom
  • Gyermek és ifjúsági
  • Pszichológia
  • Ismeretterjesztő
  • Egészség, életmód
  • Kedvencek
  • Idegennyelvű
  • Hűsítő olvasmányok forró nyári napokra!
  • Akciós polc
  • Akciós polc
  • Rólunk
  • PergaPont
  • PergaMagazin
  • Újdonságok
  • Szállítás és fizetés
Belépés
Regisztráció
Adatkezelési beállítások
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz (marketing, statisztika, személyre szabás) egyéb cookie-kat engedélyezhet. Részletesebb információkat az Adatkezelési tájékoztatóban talál.
A működéshez szükséges cookie-k döntő fontosságúak a weboldal alapvető funkciói szempontjából, és a weboldal ezek nélkül nem fog megfelelően működni. Ezek a sütik nem tárolnak személyazonosításra alkalmas adatokat.
A marketing cookie-kat a látogatók weboldal-tevékenységének nyomon követésére használjuk. A cél az, hogy releváns hirdetéseket tegyünk közzé az egyéni felhasználók számára (pl. Google Ads, Facebook Ads), valamint aktivitásra buzdítsuk őket, ez pedig még értékesebbé teszi weboldalunkat.
Az adatok névtelen formában való gyűjtésén és jelentésén keresztül a statisztikai cookie-k segítenek a weboldal tulajdonosának abban, hogy megértse, hogyan lépnek interakcióba a látogatók a weboldallal.
A személyre szabáshoz használt cookie-k segítségével olyan információkat tudunk megjegyezni, amelyek megváltoztatják a weboldal magatartását, illetve kinézetét.