pergamon.hu
Kategóriák
pergamon.hu
  • Kategóriák
    • Szépirodalom
    • Szórakoztató irodalom
    • Gyermek és ifjúsági
    • Pszichológia
    • Ismeretterjesztő
    • Egészség, életmód
    • Kedvencek
    • Idegennyelvű
  • Akciós polc
  • Rólunk
  • PergaPont
  • PergaMagazin
  • Újdonságok
  • Szállítás és fizetés
Scaling Up
Scaling Up
Borító ár: 11 900 Ft 
Online ár: 9 518 Ft
  1. Üzleti
  1. Ismeretterjesztő
  2. Gazdasági közéleti politikai
  3. Üzleti
ÚJ

Scaling Up

Verne Harnish, Nikolai Ladanyi, Horváth Balázs

ÚJ
Scaling Up
Masterhouse GmbH
• 2025.07.29.
• puhatáblás, ragasztókötött
• 324 oldal
Raktáron
Borító ár: 11 900 Ft 
Online ár: 9 518 Ft
Megtakarítás 2 382 Ft
HOGYAN SIKERÜL NÉHÁNY CÉGNEK, ÉS MIÉRT VALL KUDARCOT A TÖBBI? 8 nemzetközi könyvdíj Több mint egy évtized telt el azóta, hogy Verne Harnish bestsellere, a Rockefeller üzleti gondolkodása megjelent. ...


Szerző:
Verne Harnish, Nikolai Ladanyi, Horváth Balázs
Kötés:
puhatáblás, ragasztókötött
Kiadó:
Masterhouse GmbH
Oldalszám:
324
Várható szállítás:
2025.08.29
Megjelenés:
2025.07.29.
Összes Masterhouse GmbH könyv
Összes Üzleti könyv
Összes Verne Harnish, Nikolai Ladanyi, Horváth Balázs könyv

Rendelésed kb. ekkor kerül kiszállításra: 2025.08.29, de erről folyamatosan értesítünk!

A vásárlás után járó Pergapontok: 95 Ft
Témába illő kötetek
Vedd meg csomagban!
  • Részletek
  • Adatok
  • Vélemények
Részletek

Scaling Up

HOGYAN SIKERÜL NÉHÁNY CÉGNEK, ÉS MIÉRT VALL KUDARCOT A TÖBBI?

8 nemzetközi könyvdíj

Több mint egy évtized telt el azóta, hogy Verne Harnish bestsellere, a Rockefeller üzleti gondolkodása megjelent. A Scaling Up (Rockefeller üzleti gondolkodása 2.0) az említett klasszikus első lényeges átdolgozása: gyakorlati eszközöket és technikákat mutat be, amelyekkel piacvezető céget építhetünk. A könyv segítségével mindenki – az alkalmazottaktól a felső vezetőkig – egyformán hozzájárulhat a cég növekedéséhez. A Scaling Up a négy fő döntési területre koncentrál, amelynek minden cégnél rendben kell lennie: emberek, stratégia, megvalósítás és pénz. A könyvben található egy sor új, egyoldalas eszköz – köztük az Egyoldalas stratégiai terv és A Rockefeller-szokások ellenőrző listája™ –, amelyet világszerte több mint 80 000 cég alkalmazott sikeresen a növekedése során.

„Hurrá! Öt éve várom ennek a könyvnek a magyar megjelenését! A legzseniálisabb módszertan, amiről valaha hallottam. De vigyázat! Csak tudatos vállalatvezetőknek! Ha a Scale Up módszert ismered, könnyen fogsz döntéseket hozni: emberekkel, stratégiával, megvalósítással és pénzzel kapcsolatban, a cégedet pedig igen erős növekedési pályára állíthatod. Iparágfüggetlen, lényegre törő: az én toplistámon az első ötben van!”
Forray Niki, az UnnepekAruhaza.hu alapítója

„Vállalkozói jótanácsokkal tele a padlás. Ami viszont hiányzik: egy másolható, tanítható, tudatosan alkalmazható módszertan, amellyel a cégünket nulláról egyre, majd százra és ezerre juttathatjuk. Pontosabban csak hiányzott, hiszen a Scaling Up végre betölti ezt a rést a magyar piacon. Bátran ajánlom minden vállalkozónak, cégvezetőnek és topmenedzsernek.”
Ungvári Péter, az Onlife ügyvezetője

„Húsz év vállalkozói lét után kaptam a kezembe az első Verne Harnish könyvet. Azt éreztem: ez nem fair, hol volt ez eddig? A Scaling Up angol változatát pár évre rá vettem meg, ott is ugyanazt éreztem: nem fair, miért nincs ez magyarul? És most Horváth Balázs barátomnak hála, itt a magyar nyelvű változat. Senkinek nem lehet kifogása. Itt a könyv, most már csak meg kell csinálni, amit tanít. Ez persze egyáltalán nem könnyű, de a könnyű dolgok általában nem is érnek túl sokat...”
Fehér Péter, apa, cégtulajdonos, networking szakértő

„Verne eszközeinek és módszereinek kulcsszerepük volt abban, hogy a Benetton lett az első számú nemzetközi divatmárka Indiában. A könyvben leírtak működnek!”
Sanjeev Mohanty, a Benetton India vezérigazgatója

„A gyorsan növekvő cégek – nem a kicsik vagy a nagyok – teremtik szinte az összes munkahelyet gazdaságunkban, mint ahogy nekik köszönhető az innovációk döntő többsége is. Verne felbecsülhetetlen segítség e cégek vezetőinek, akik közé én is tartozom. A Scaling Up segít elsajátítani azokat a szabályokat, amelyek nélkülözhetetlenek egy komoly cég felépítéséhez.”
Graham Weston, a Rackspace elnök-vezérigazgatója

„Nincs olyan ember a földön, aki Verne Harnishnél elkötelezettebben akarna segítséget nyújtani a vállalkozásoknak a növekedés terén. Módszere radikálisan gyakorlati, és ezt elképesztő könyvének minden egyes lapja bizonyítja.”
Patrick Lencioni, a Kell egy csapat című bestseller szerzője

Adatok
ISBN:
9783981801729
Nyelv:
magyar
EAN:
9783981801729
Magyar szerző:
Igen
Vélemények
Legyen Ön az első, aki véleményt ír!
Véleményt írok!
Könyvek ebben a témakörben
Vásárlói fiók
  • Belépés
  • Regisztráció
  • Profilom
  • Kosár
  • Kedvenceim
Információk
  • Általános szerződési feltételek
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Fizetés
  • Szállítás
  • Elérhetőségek
Pergamon.hu
  • 6320 Solt, Csárda utca 12.
  • webaruhaz@pergamon.hu
  • facebook

  • instagram

  • pinterest

Szereted a könyveket?

Szeretnél naprakész lenni a legújabb megjelenésekről és a legkedvezőbb ajánlatokról? Iratkozz fel a Pergamon.hu hírlevelére!

Feliratkozás
Pepita Super Seller Pepita.hu marketplace partner
Árukereső.hu Árukereső.hu
olcsobbat.hu
A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013. Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el.
simplepay_hu_v2
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz
  • Szépirodalom
  • Szórakoztató irodalom
  • Gyermek és ifjúsági
  • Pszichológia
  • Ismeretterjesztő
  • Egészség, életmód
  • Kedvencek
  • Idegennyelvű
  • Akciós polc
  • Rólunk
  • PergaPont
  • PergaMagazin
  • Újdonságok
  • Szállítás és fizetés
Belépés
Regisztráció
Adatkezelési beállítások
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz (marketing, statisztika, személyre szabás) egyéb cookie-kat engedélyezhet. Részletesebb információkat az Adatkezelési tájékoztatóban talál.
A működéshez szükséges cookie-k döntő fontosságúak a weboldal alapvető funkciói szempontjából, és a weboldal ezek nélkül nem fog megfelelően működni. Ezek a sütik nem tárolnak személyazonosításra alkalmas adatokat.
A marketing cookie-kat a látogatók weboldal-tevékenységének nyomon követésére használjuk. A cél az, hogy releváns hirdetéseket tegyünk közzé az egyéni felhasználók számára (pl. Google Ads, Facebook Ads), valamint aktivitásra buzdítsuk őket, ez pedig még értékesebbé teszi weboldalunkat.
Az adatok névtelen formában való gyűjtésén és jelentésén keresztül a statisztikai cookie-k segítenek a weboldal tulajdonosának abban, hogy megértse, hogyan lépnek interakcióba a látogatók a weboldallal.
A személyre szabáshoz használt cookie-k segítségével olyan információkat tudunk megjegyezni, amelyek megváltoztatják a weboldal magatartását, illetve kinézetét.